Chinees kruiden mengsel

Welke medicijnen gebruik je en wat is jou ervaring hiermee. Bespreek hier ook jouw ervaring over de behandelingen die je ondergaan hebt. Vragen over een van deze twee onderwerpen, stel ze hier!

Chinees kruiden mengsel

Berichtdoor flying_frans op vr mei 07, 2010 7:24 pm

Heeft iemand onderstaande website ooit gevonden en er ooit iets besteld? Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen.
http://hnmrc.net/pd-362952260.html?cate ... DgodrBTYQw

Groeten Frans
flying_frans

Re: Chinees kruiden mengsel

Berichtdoor JLT op di jun 08, 2010 3:11 pm

Hoi flying frans ;-)

Ik heb de site even bekeken, maar ken het niet en heb er ook nog nooit van gehoord. Sowieso ben ik niet heel erg bekend met alternatieve geneeswijze. Jij wel?

Grt.
Jelte
JLT

Berichtdoor flying_frans op di jun 08, 2010 9:57 pm

Dag Jelte,

Ik heb de bestelling geplaatst en 2 potjes ontvangen. Duurde een kleine 4 weken. Ben nu nog even met andere voedingssuplementen bezig.
Ben helemaal het alternatieve circuit ingedoken. Blijft ook niet veel over als er vanuit de reguliere hoek geen behandeling volgt.
Heb een smaragd gekocht en draag die om mijn hals. Is een goede edelsteen voor de ogen en tevens een gelukbrenger, wat wil je nog meer.
Homeopathie ook mee bezig. Jan Scholten in Utrecht heeft daar iets ontdekt voor uveitis maar volgens mij is daar nog niet zo heel veel bewijsmateriaal voor.
Ben bij een iriscopiste geweest om te weten te komen of de uveitis elders vanuit mijn lichaam wordt veroorzaakt. Altijd handig om dingen te kunnen uitsluiten.
Over 2 weken afspraak met iemand die een levende bloedanalyse kan doen. Die weet dan ook wat te vertellen over mijn imuunsysteem.
Electroacupunctuur voor het meten van voedingsuplementen gedaan maar nog geen baat bij gehad. Zelfde geldt voor gewone acupunctuur.
Maar ik ben nu ook bijna klaar met alle mogelijkheden bij mijn weten. Hoewel meditatie misschien nog iets kan brengen. the iceman beweert dat hij met meditatie zijn imuunsysteem kan beinvloeden maar dat leer je vast niet in 1 dag.
Iemand nog suggesties voor andere behandelmethodes? Als je niets doet gebeurd er ook niets.

Vriendelijke groeten Frans
flying_frans

Berichtdoor JLT op wo jun 09, 2010 8:50 am

Hoi Frans,

Hopelijk vind je in een van die middelen de oplossing. En als dat zo is dan horen wij dat hier vast als eerst ;-) Ik ben zelf nog al van de wetenschap en geloof niet zozeer in dingen waar geen bewijs voor is, maar ook ik kan het fout hebben natuurlijk...

Misschien dat andere hier wel meer kaas van hebben gegeten?

Grt.
Jelte
JLT

Keer terug naar Medicatie, behandelingen en ontwikkelingen